500 Internal Server Error

Hej!

Jag kom inte in på bloggen alls tidigare idag :(, sa ngt om error etc?!
Det enda jag googla på och fick fram var att rätt många har problem med det när dem tex ska blogga då dyker det upp 500 internal server error och det gör dem irriterad.

Kan någon berätta för mig vad som exakt händer när det blir så? (Fast det går väl att googla sig fram till det) 
"När en signal går till en server till en 0, 1:a till en client som sen går till...nä allvarligt jag  vet inte?!

Läste min kusins blogg angående julklappar och så, alltid detta dilemma.
Jag är i princip klar med alla julklappar :), och då har jag inte köpt en enda och kan heller inte göra det.
Men till strumpan vill jag ändå kunna hitta lite grejer. Trots att ekonomin är i botten så ska jag som förälder försöka köpa till min dyrgrip.
Känns surt att man inte kan ge det man vill ge.
Till min syster som inte kommer upp till julen så blir det billigast att hon går och köper en julklapp för en viss summa så för jag över pengar vid tillfälle. Skit tråkigt jag vet men vad gör man.
Till hennes gossar har jag redan lämnat varsin klapp när jag var där sist, och det var en beställlningsgrej så fakturan betalar jag vid tillfälle ;).
Till min systers man är klar i tanken men det är något som heller inte kostar.
Jag och min sambo tänker inte köpa något till varandra...om vi inte vinner på lotto eller så.
Vadå måste man spela på det då?? ;)
Mor och far hittar jag på något. Något som dem har glädje av men som inte kostar desto mer.
Får ersättning från a-kassa den 23:e så om det är någon julklapp som jag ska köpa så kan jag inte göra det förrän då iaf...vilket känns skönt :).
Men sen har vi min sambos släkt...och då är vi ruinerade innan man ens gått ut för att köpa *skämt åsido*, men han har iaf jobb och lön.
Till övrig släkt och vänner får jag klura ut något, får göra en babbas eller så ;). Det är lätt att säga vi skippar köpa men ändå vill man ju så gärna göra det.

Då error grejen kom upp så fundera jag shit vad har jag nu skrivit i bloggen. Men det är ju inte kopplat till det. Men litet brott hade jag gjort. Förtal och påhopp av individ kom jag fram till när jag hade skrivit om ragnar hur han är....så jag var tvungen att ändra lite ;).


Min syster ville ha ett gäng julkort...så jag pysslade ihop lite.
Det är kul att pyssla men det är väl tur att jag tycker det, för förtjänsten
av att sälja är inte den bästa...


Jag hann inte titta julkalendern i morse...japp ni läste rätt. Men det är såååå mysigt att titta/följa. Visst inte lika bra som teskedsgumman och det. Jag kikade på nätet nyligt.
Den var sådär estetiskt fin tänk att bo på planeten julstjärnan där det alltid är jul!!! Dit kan dem ju flytta våran stad ;).

Puss puss!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0