Hjärtan!

Dem här olika hjärtan som jag gjort fick jag inspiration av från Ernst Kirchsteiger :).
Julprogrammet som sändes dagarna före jul.
Men varför kunde dem inte visa det si så där en månad tidigare. Just för att om man som jag blir inspirerad till att göra alla mysiga saker som han gör ska få lite mera tid på mig ;).
Vem pyntar farstukvisten med hjärtan dagen innan jul, självklart jag ;).
Fast om dem hade sänt programmet i okt/nov så hade man väl ojja sig över att det är på tok för tidigt med jul, aldrig är man nöjd ;).
Jag ska snart krypa under täcket i min nya myspyjamas, efter att jag smorslat in mina fötter med härlig fotsalva från oriflame :)...


Fick denna skiva i julklapp!! :)


Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0