Ho ho!

Har gjort lite av varje men tänker inte göra mer än att hämta hem pigan i helg :).
Kul kul, saknar henne enormt mycket men desto mer tid över till hunden ja sambon oxå ;) ;). Nämen vi myser och mår gott trots att jag fortfarande är lite sjuk men man ska väl inte känna efter så mycket.
Min syster kommer som jag nämnt tidigare inte upp denna jul, men ack så avundsjuk jag är på vad hon ska pyssla med under julen. F-n vad gött att vistas på hotell med olika aktiviteter! Det klubbar vi för hädanefter!!
Om jag hade kunnat, så hade jag klonat mig bums!! Jag vill vara på så många ställen. Vill vara med min syster, vill vara med mina föräldrar, vill verkligen ha såna "julaftnar" som man hade när man var liten.
Denna jul har vi strumpan :) och vi ska vara med svärföräldrar och hans tjocka släkt det brukar vara urmysigt men det undgår inte att tänka på mina föräldrar som "bara" ska vara själv eller mormor ska vara med dem om hon känner för det.
När jag bodde söderut och dem jular som man inte kunde ta sig upp pga jobb etc det var såååå skönt på ett sätt, slippa känna skuld för allt eller dåligt samvete för att man gjorde si och inte så. Man ska inte känna efter så mycket!

Stora julpaketet 2009!!

23 December
Välkomstmöte med glögg
3-rättersmiddag (exkl.dryck)
Logi

24 December, julafton
Frukost
Möjlighet att köpa aktiviteter
Lunch
Möjlighet att köpa aktiviteter
Julbord (exkl. dryck)
Julklappar till alla barn
Logi

25 December, juldagen
Julotta med kaffe och lussebullar
Frukost
Möjlighet att köpa aktiviteter
Lunchjulbord
3-rätters middag (exkl. dryck)
Logi

26 December, annandag jul
Frukost


Ha en underbar helg, ta hand om varandra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0