Igår var igår...

...och idag är en annan dag :)!



Är ganska glad idag, lite bättre än igår iaf ;).
Utförde ett av många coachuppdrag igår men det gick inte som planerat så då måste jag hoppa på nästa uppgift men det handlar om tajming och rätt tillfälle :).
Snart ska vi på stan, vill köpa någon fin tröja till pigan då hon ska fotograferas men har ännu inte bokat den tiden. Köpa köpa köpa...inga pengar inga pengar inga pengar men det löser sig kanske.
Det handlar om:
  • en tröja (för dem fina tröjor hon är är för små),
  • glitter, hon ska ha till när hon ska vara tärna. Och nä det går inte att sätta guldglitter. Den här damen har koll på "hur det ska vara". Mamma det där är inga julljus säger hon och pekar på mina vita ljus som jag har i adventsljusstaken. Det ska vara röda minsann!! Ops...
  • Och hämta ut paketet med dammsugarpåsar filter och allt joks. Jo jag kan sopa och greja men det tänker jag inte. Men så typiskt att allt faller in samtidigt.
  • En vinare hade varit gott...men har hört att det också kostar pengar ;)
Nu ska jag kasta på mig lite kläder :o, och sen så gör vi bort en del "måsten".
Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0