Var finns min deo?



Har kanske inte varit runt på alla ställen men det ska man inte behöva heller bara för att få tag i den deo som fungerar på mig.
Coop fanns inte, konsum fanns inte, ica fanns inte...
Hade jag kunnat få en årsförbrukning av denna deo?? Bara så jag slipper kastas mellan hopp och förtvivlan om den finns eller inte.
Varför inte prova någon annan?
Jo jag har varit så illa tvungen att göra det då jag måsta ha tagit någon annan. Och dem fungerar inte.
Är det bara inbillning att det inte fungerar? Men jag början faktiskt lukta svett av andra än denna. Och är det då inbillning att det luktar svett???

Nog om detta. Men det kom på tal, då förberedelserna för att vara sådär fiiin fin är på tapeten.



Ha en underbar kväll allihopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0