Avresa...snart!

Phu, stressigt värre!
Ska snart åka med tåget ner till min syster.
Strumpan ska till sin pappa, hon ska börja dagis där (också) så hon ska på inskolning där.
Får se hur vi löser det i framtiden, hur ofta när etc som hon ska vara där.
Det blir nog bra :)!!
Jag hinner bara skriva lite snabbt nu, uppdatera lite vad som händer.
Damen håller på att somna, jag yrrar runt som en stressad själ och packa det sista tur att min sambo är lugn som en filbunke och har överseende med mitt beteende ;).
Han blir kvar i stan med voffsingen :(...det går nog bra.
I tordags var vi på en föreställning "Thriller".



Inte jättebra bilder, men det får duga.

Ha en bra helg! Ta hand om varandra!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0