Nervös!!

Tjaba!

Efter att jag fört strumpan till dagis så tränade jag lite snabbt.
Jag vill som inte ta ut något i "förskott" men det känns bra att jag har kommit igång med lite annan träning än den träning man får genom promenader med hunden.

Jag är skitnervös för imorgon, då jag ska på möte. Möte med den som ska hitta ett gemensamt mål – där Du så snart som möjligt hittar ditt nästa steg i livet!! :)
Jag blir lätt nervös för saker och ting och jag har ännu inte lyckats övertyga kroppen att det inte är ngt att vara nervös för. Försöker stenhårt att tänka what ever eller liknande...men det går inte att lura bort det nervösa :(.
Sad but true ;)!!

Hur låter det när skivan blue spelas om och om igen?!
Jag diggar jag diggar jag diggar den :). Fast så fort en låt slutar så börjar jag per automatik nynna på någon låt från första skivan...
one, two, three, four typ. Men låt mig spela skivan om igen så kan jag den skivan också.
Men hallå jag har ju spelat den första skivan om och om igen i 4 års tid så...;)
Summasumarum det är bara att göra som ALLA andra, köp skivan ;)!!

Hittade några av sambons skivor...


He, e bara och lägga på ett kol att det produceras fler WCB skivor ;)


Take care!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0