Söndag!

Hej! Ja då var vi framme eller vi kom ju fram igår,
men först nu som jag har tagit mig fram till datorn ;).
Tänkte blogga lite bilder från tågresan.
Första sträckan innan tågbytet så var vi helt ensamma i vagnen, det var skönt.
Strumpan sprang runt och bytte från plats till plats vilket jag tyckte att hon gott kunde göra :).
Det är ändå rätt behagligt att åka tåg...kul också om man som något kompisgäng åker iväg på en tripp, dricker lite viiiin och har det mysigt :).
Ja, det får bli en annan gång.
Tidigare idag var vi ute jag, strumpan och gossarna vi gjorde snögubbe, gumma och trollbarn ;).
Det har kommit snö hit nyligt så dem är heltokiga. Fast dem tyckte inte att det var roligt då gräset kom fram när vi använde snön ;).



Eko...ekoo...oooo


Dockan fick också en egen plats.


Fortfarande tomt...en kvinna hoppa på i Murjek men det var allt.





Ja, då var vi framme med tåget...och sen ett tag till med bil.


Familjen snowsson :)

Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0