Godmorgon!

Jag ska snart till arbetsförmedlingen...får se vad dem har att erbjuda ;).
I natt när strumpan vakna till, som hon alltid gör sådär vid 3-tiden
så hörde jag en som sjöng.
Antingen så är man på lyset eller så sjöng han till sitt barn
eller så var det någon ängel på besök...vad vet man?! :).
När vi flytta hit till detta höghus så var det en karl som nämnde ngt i stil med
-här i "00" så super vi bara!!
Det har blivit mer och mer befogat att det är så ;). Inte nu han som sjöng...eller kanske?!
Men det var för 2 veckor sen en tanta som var berusad som plingade på mitt i natten, och det var inte bara hos oss utan hon gick trapphuset runt ding, dong, ding, dong, lagom kul, not.
Varje helg är det parfym/alkohol/på-väg-ut-doft i hissen...Alltid kul med liv och rörelse :P!


I min rensning igår kväll så hitta jag lite mera skojjigt :).
Att teckna är väl inte min starka sida...*host, host*
Men kul att hitta anteckningar om grundfärger, stilleben, torso, kol, akvarell, replik etc som att gå i skolan på nytt ;)



Voff voff!!

Ha en underbar dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0