Godmorgon!

Ett litet smakprov hur det kan se ut sekunderna efter strumpan har vaknat:


Poff liksom!


En härlig kall bild :)!!


Såhär ser det ut när strumpan har lagt drickan i frysen!

Efter vi ätit igår, (sådär fredags-enkel-snabb-mat :P) gick vi bort från köket.
Ett tag senare kommer gumman "-Jag har städat"! :)
Just när hon sa det så lät det sådär lagom pillemariskt, men jag fortsatte med mitt.
På kvällen när vi kom hem efter påhälsning hos mommo och moffi så undra sambon vart colan tog vägen.
Jag brukar vara snabb att äta upp när det finns gottigheter men nä inte f-n har jag druckit upp hela halva colan.
Vi letade efter den samt fråga strumpan men hon visste inte ;). Efter ett tag hitta vi den i frysen!!
-Jag har städat! Blev som påmind om vad hon sagt tidigare...det var så hon hade städat. :D Alla sätt är bra utom dem dåliga.

Min sambo var och gjorde ett jobb på sjukhuset igår. Varpå personalen undrar om han vill vaccinera sig. Dem hade en över och det kostar ju pengar att behöva slänga bort. Ja, varför inte. Så han tog den och det gick bra.
Mycket vanliga biverkningar är bla muskel- & ledvärk, trötthet, huvudvärk, feber något dygn efter injektion.
Han vaknade innan 06 imorse av att det värkte i armen vart dem stuckit,  aj aj. Han tog värktablett satt ett tag och kolla tv, la sig igen vid 8...han sover fortfarande och klockan är snart 10.30.
Summasumarum klart att många ska se till att vaccinera sig, för ju fler desto bättre skydd för att hindra smittspridning!! Men man kanske ska "baka in" det när man vet att man är ledig dagen efter för det verkar ju vara så påtagligt påverkande :)!!

Ha det!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0