Grannyran!

71,6 miljoner till vinnare i Gällivare

Gällivare är vinnarorten i PostkodLotteriets GrannYra. På söndag blir det folkfest när 71,6 miljoner kronor ska fördelas mellan lottköparna på postnummer 982 39.


Utdelningen kommer att ske på torget ”Vassara” i Gällivare med start klockan 16.45 på söndag. Evenemanget leds från scenen av PostkodLotteriets programledare Rickard Sjöberg, assisterad av Kim Kärnfalk, Magdalena Graaf och Daniel da Silva. På scenen underhåller Ola Svensson, känd från Idol och Körslaget. Hela evenemanget spelas in och sänds i TV4 lördagen den 17 oktober klockan 19.30.

Grattis eller vad säger man!? Jag beställde ju att dem ska komma hit och till mig...:)
Är det nu man ska säga upp alla lotter, för hur stor är chansen att dem kommer uppåt och då till Kiruna?!
Eller så är det nu HELA kiruna ska köpa en lott + en till så kanske statistiskt sett datorn plingar för Kiruna eller hur det nu går till???

Jag själv förutom min besvikelse att jag inte kunda "ratta rätt" i min tankeverksamhet ;) är sjuk.
Har inte varit på utbildningen sen i onsdags, känns som att jag har missat allt vad det innebär att starta eget så nu är det kört ;)...och inga pengar fick jag heller :P.

Jag ska krypa under täcket och titta någon bra film, fast dem enda som man hittar här i röran efter våran flytt är typ strumpans snövit, mamma mu och kråkan, pocoyo etc.... 

Ta hand om varandra och tänk på mig som är sjuk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0