Hej!

Idag har jag postat brev. Ja inte vanliga brevvännerbrev förstås.
Jag får stup i kvarten brev från a-kassa, försäkringskassan etc. så jag tänkte inte vara sämre själv.
Jag har nämligen postat iväg 5 brev till försäkringskassan idag.
Nä jag tror inte att man kan sätta alla papper i ett enda kuvert, dem måste nog få in var handling för sig så det blev hela 5 olika!
Snart får jag iom det lite pengar iaf en hunka eller två ;).



Stationära datorn har gett upp. Någon drivrutin till tangentbord man måste komma in i biosett osv. Det där är inte min avdelning tyvärr :). Jag sitter vid bärbara och bloggar, eller som gumman kallar det för "datorn utan ben"!?
Just som jag har målat färdigt skrivbordet som datorn ska stå på så börjar den knasa sig. Tack för det!?



I juni månad förde vi våran fin fina matta in på kemtvätt.
Först nu har vi hämtat ut den, inte för att vi hade pengar till det men man kan nog inte vänta alt för länge med den.
Det kanske inte syns allt för tydligt på bilden men den har då inte blivit ren. Man ser en vit rund kant vart bordet har stått och en kant som är silver/vit som varit under soffan.
Jag ringde till tvätteriet och hon mena på att alla ryamattor går inte att få rena?? Men dem ska pröva tvätta den igen och går det inte att få rent så nästa grej att göra är ta kontakt med leverantören i detta fall mio (!?) och säga att det är något fel då man inte får rent mattan (om man dem inte får rent den)...så hoppas hoppas hoppas att våran matta går att få ren.
Lätt att vara efterklok att köpa en så dyr matta men det var när jag var tät ;).


Här kommer pippi långstrump tjola hopp tjola hej....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0