Hunden blev rädd...

Igår kväll när jag var ute med hunden så ser vi en bil,
en radiostyrd bil (större modell).
Ju närmare vi kom desto mer osäker blev `tjabo´.
Han som körde runt med denna var kanske i 30-35 års åldern, var ute med sina två hundar samtidigt.
Hursomhelst när denna bil kommer körandes mot min hund så hukar han sig, morrar för att sen skälla på den här "big foot monster truck"...tror jag det att min stora best blir rädd för ngt som kommer lysande emot :P!!



Läste i tidningen idag och bläddrade i affärer bilagan om nystartade företag.
Fanns ett företag som heter on67...det är väl alltid svårt med namnet på företaget men om det inte är ett klockrent namn så finns det väl alltid en förklaring, och mycket riktigt så fanns det en:

Varför "on67"?
Jag växte upp och befinner mig på den 67 breddgraden.

Ett annat företag har namn bara så enkelt som "Fröken Ann-Charlotte".

Ha en underbar dag! Ta hand om varandra!
See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0