Ica kvantum!




Äntligen öppnar ICA Kvantum Liljeholmen!


Världens nordligaste Kvantum-butik!
I mars 2010 öppnas världens nordligaste Kvantum. Vår idé är att med kunnig personal, god tillgänglighet och med attraktivt sortiment skapa ett riktigt mattempel.Med ca 35 serviceinriktade medarbetare skall vi tillgodose kunder från hela regionen med höga krav på både pris och kvalité.

Igår damp annonsbladet ner i brevlådan i vanlig ordning, där står det att man kan söka till ica kvantum.
Självklart sökte jag chefs jobben ;)...jag som har så mycket meriter när det gäller ledarroll etc.
Nja, jag sökte medarbetare...efter att jag skickat iväg min ansökan fick jag ett id nr...ett nr som var lite efter 600.
Har dem fått in över 600 ansökningar eller är det ngt nr som registreras på sidan på ngt vänster?!
Nu har jag gjort mitt iaf!!

Städningen igår blev inte så lyckad...tiden bara rann iväg :-O ska försöka dra lite med dammsugaren nu.
Ska uppdatera lite bilder på tapeten som har kommit upp på väggen.

Ha en fortsatt bra dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0