11-taggare!

Jaktledaren till sambons lag har skjutit en 11-taggare i onsdags em. Han lockar dem till sig, lite och lura... här tror tjuren att det är she som brölar...men icke då. Grymt!
Får se när det blir slakt men helst ska den hänga ett tag. Nu till helgen ska vi på dop iaf har inte den tiden att åka till byn men nästa helg funkar, well vi får se.

Jag jobbar på som bara den här hemma. Förutom att göra allt som jag måste när det gäller arbetsförmedling etc så sliter jag som ett djur här hemma ;).
Nu känns det så jävligt just för att vi gjorde så fint i våran förra lägenhet (in i det sista) det var ingen som hörde av sig om ev byte. Men hux flux så var det en man som ville byta...ja det var bara att behålla snickarbyxorna på för man (jag) vill ju ha lika fint i vår nya lägenhet också.

Hinner inte blogga nu pigan är så upptagen ;)!!
Ha en underbar fredag, ta hand om varandra och mys!!
Som dotra säger när det är fredag -men då är det ju fredagsmys (olw reklamen ni vet :))...inte för att vi äter chips varje fredag men nästan :P.



Lagom mycket grejer i vårat sovrum, gah det är precis att man själv ryms.


Snart kommer det iordning här på balkongen också...det tar sig :)


Spackel på väggen...det tar sig ;)


Hinner med att pyssla lite däremellan...


Ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0