Hej hej!

Nu har min fina kusin börjat blogga :),
http://strawberrycupcakechic.blogg.se!!

Jag vaknade 02.59 av sprängande huvudvärk, kändes som att det var migränattack
jag upp i mörkret och leta fram medicin...dock utan resultat.
Sökte min buff som jag tänkte ha på huvudet för att lindra...
dock utan resultat.
Det jag gjorde var att hämta frisk luft (upptäckte att det var stjärnklart), bytte kudde, drog på mig mössa och försökte somna om.
Jag har vaknat till och från efter det.
Min sambo kom med värktablett vid ca 05.30 då jag fortfarande hade ont.
Somnade väl lite bättre fram till 07 då jag slog igång tv:n. The voice!!
Vid 09 gick jag ut för en promenad, skönt!


Läste i tidningen igår, att en dömd pedofil blivit granne med ett dagis i Skellefteå.
Vilket har gjort många oroliga och upprörda hur en pedofil får flytta brevid ett dagis.
Det var någon kriminalinspektör som menar på efter avtjänat straff
kan man inte begränsa folks boende och att ibland dömer samhället ut hårdare straff än vad domstol gör.
Visst att man inte kan begränsa vart var och en ska bo, men då denna har begått flera brott och blivid dömd flera ggr då kan man väl ha lite i åtanke att han kanske borde in på psyket eller vad vet jag?!
Att man ens gör en så fruktansvärd handling som våldtäckt och blir straffad för det så borde man väl ha blivit åtminstone en gnutta rentvådd...men att man gör det igen????
Nä jag förstår dem upprörda känslor hur denna PEDOFIL ska kunna flytta in vart han vill, och i detta fall granne med ett dagis.


Strumpan är hos sin pappa nu, vi förde henne igår.
På vägen hem såg vi en kviga (fjolårs älgbruttan).
Dem har ännu inte skjutit tjuren...men dem lockar till sig den snart ;).

Det är lite roligt när pigan ska förklara tid och rum :).

-Om vi inte har sovit då var vi i skogen, visst?
(Med det menar hon igår).
-Efter att vi har sovit en gång då ska jag....(Det är imorgon för henne).
-Om vi har sovit, och sen sovit en gång till då ska jag till pappa.
(Det är i övermorgon för henne).


Var lite lat då jag fota med mobil från bilen men det var att vi var på väg.


Såhär vackert har min jägare. Ja om det är vackert väder vill säga ;).


Ett av tornen som han har passat i.
Man kanske inte ser så tydligt men någon som har "stöttat upp"
tornet med rosafärgat virke :).



Ta hand om er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0