Thailand here we come!

Undra hur många bloggar det egentligen finns?
Var och varannan bloggar.
Många i ens närhet bloggar utan att man ens vet om det förrän man får veta det ;).
Men det är kul och nice att "få lära känna" en person på hur den tänker. Sen om det är blahaj blahaj det får man ta med en nypa salt.
Bokmärksfältet på våran dator består 80% av diverse bloggar nästan. Det är enkelt om inte annat nästa efter aftonbladet så är det bara att läsa det senaste som mina nära och kära skriver om :). Me like!
Sötis här hemma har börjat prata om att vi ska och resa.
-Mamma jag vill att vi åker till Taliijand. Så att jag får pärlor i håret och så kan vi bada.
Jo mamman här vill också åka till thailand...mer än gärna!
När jag förklarar för henne om pengar och att man man måste planera när, var och hur. Så säger hon bara vi ska beställa pengar. Hm, tänk om livet vore så enkelt!
Det var många på dagis som åkte förra året därav har hon fått att dem har badat solat och kommit hem med pärlor i håret ;).
Så Thailand here we come...nångång i framtiden!

Ha det!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0