Oj oj oj =)

Har missat att jag har en blogg ;).
Fullt upp här.
Sista veckan att jobba sen blir det lite annat.
I fredags gjorde vi inte så mkt eller vi var på stan
inhandla skor till sötis, en prinsessklänning, kläder till sambo etc.
Jag fick låna en klänning av min underbara kusin så den biten
behövde jag inte tänka så mkt på. Tack!
Vi var och firade en som fyllde år...firade med lite glass =).
Lördag då. Fixade hår, smink, kläder och allt som tillhör en perfekt kväll.
Barnvakten till sötis anlände och den biten gick bra, tack!
Sen var vi och åt god mat sen klackarna i taket, tack!
Jag trivs verkligen att umgås med mina nära och kära, tack!
Söndag = vilodag fullt ut =).
Nu ska jag snart krypa under täcket. Upp tidigt och jobba, jobba, jobba.
♥Tack för att ni finns alla goa, älskar er! ♥
Söta, underbara, bästa kusin fick en kväll att minnas.
Nu är hon gammal ;) hela 25-år.

-HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0