2009-10-18

"På tal om skor så har jag inga vinterskor :(...upptäckte hur otroligt halt det var med dem skor jag har eller är det halt ute :P?!
Det finns kängor som jag haft då det varit riktigt kallt eller mycket snö.
Kängor i strl 40-41. Kan säga att det är en konst att gå i för stora skor, tur att jag inte vistas så mycket bland folk ;).
Jag har några päls-kängor som kanske är "ute" men dragkedjan har gått sönder ändå så det skiter sig med dem också. Jag får hitta på något!?
Synd att jag inte är mer brydd om vad man bör ha på sig för då kanske jag hade haft några riktigt snygga vinterskor...fast snön/vintern har ju inte kommit på allvar än så jag klarar mig....osv


Jo visst klarar man sig utan vinterskor, inlägget skrev jag 18/10 förra året jag har ännu inte köpt ett par vinterskor =P. Kusinvitamin du får nog lära mig hur man shoppar skor det underlättar en hel del för en segfis som jag.
Vintern "kom på allvar"...flera ggr om men jag har klarat mig.
Men gissa vem som var och kika på skor idag.
Japp tro det eller ej men det var jag!!!!



Columbia bugaboot!!
Nä jag har inte köpt ännu jag har bara börjat jakten på mina nya vinterskor.
Dessa är ju skitfina, dyra =P, varma etc men dels var det konstigt med storleken
och sen var dem inte alls sköna på mina fötter :(.
Dem hade inga andra skor som föll mig i smaken,
bättre lycka nästa gång på nästa affär...som förhoppningsvis sker denna vinter.

♥ Fan vad bra jag ibland ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0