Ahaaa...



Shit vad slut jag är, trött, frusen, ännu tröttare å helt matt.
Vi har arbetat ute idag, skit nice att få frisk luft men fan så jobbigt.
Vi har skrapat bort färg från fönsterna.
Vi putsa en del fönster men mest tog vi bara bort färgen å kan säga att det är inte ett fönster
på det bygget. Nä det är hundrafemtielvatusen totalt eller nått ;).
Så synd att man inte har mer tid å göra dem riktigt fina eller tid å tid det är väl inte det optimala att putsa fönster i minus hundranittio grader eller nått ;)
Ja ja vi var hursomhelst duktiga idag =D
Tur att jag har en sambo som har jobba-ute-kläder å extra tur är väl att dem passar mig perfekt.

Har hunnit med att vara hos tandläkaren också fjurttonde gången,
-nu vi klara med roten nästa gång vi fylla den. Har för mig att hon sa det sist också.
Känns som dejavu när man går dit för dem säger exakt samma sak, gör likadant och
allt är sig likt sen sist man var där ;)

En till sak jag kan skriva om är dagistider. Piiip att det finns buttra-sura-inte-allt-för-glada- tanter som ska klaga då man hämtar lite sent. . .men dem räknar inte alla miljoner ggr som man faktiskt hämtar mycket tidigare än den tid man sagt.
Visst man ska väl försöka hålla sina tider så att det inte blir allt för "spretigt"
men kan säga att det är inte helt lätt när man ena stunden inte har jobb
å sen hux flux har man jobb till sent. Lite överseende kan dem väl ändå ha eller???
Jag ska sätta sötis tider från 6-17 ska vi se vad dem säger :-o
samt att jag ska vara en sån hemsk förälder när jag hämtar henne ska vara häxan surtant hela tiden ha ha skämt åsido men någon rättvisa kan det väl finnas. Vi gör ju så gott vi kan =D

Over and out...tjeeenaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0