Blev lite fel...

Shi feng feng shui grejen slog lite fel...
Det blir bättre jag lovar jag ska bara hitta rätt ställe och rensa.
Det var för att jag tidigare "skröt" om att jag får pengar från 4 olika ställen
äsch man ska bara vara en i gänget liksom,
inte sticka ut inte skryta allt för mkt för då slår det ont tillbaka =P
Skämt åsido men har inte fått min lön ännu som jag ska från gym-stället.
Min magkänsla från början till detta ställe var lite sisådär,
känns inte riktigt helt hundra. För det är väl a-o att man får sin lön efter man jobbat.
-Nämen vadå lön, vadå datum hey vi driver bara ett företag. Har vi anställda oxå?
Jag kan säga att jag känner mig rätt så liten och osynlig för tillfället.
Hoppas det löser sig, jag har liksom familj, hushåll en hög med räkningar att betala.
Tur att jag fick lite bättre från andra ställen denna månad, men vad händer nästa månad då?

Ha en bra dag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0