Go kväll!

Hm, oj vad dagen rusa iväg.
Det börja med jobb å sluta med trötthet =P.
Jag inväntar bara ett litet besked för ikväll så kan jag lägga
mig i lugnan ro. Det är ♥:at som är på resande fot.
Ja andra nära å kära också. . .men dyrgrip är mitt allt ändå!!
Jag ska upp i ottan imorgon, ja inte för att gå till kyrkan
nä för att jobba. Oj oj ojdå vad jag ska städa snabbt.
Sen efter det, ska vi mysäta lite frukost, promenixa lite med hunden,
besöka graven sen ta oss till mor å far för julfirande =D.
Åh, jag har kommit på att jag tycker om bättre att ge än att få.
Jag blir så glad i själen då jag får ge bort saker
och jag väntar mig absolut ingenting tillbaka.
Det är nog min sunda uppväxt med att inte få så mycket.
Jag kommer ihåg att jag (när man var mindre) rabbla upp mycket mer
julklappar än vad jag eg. fick. Bara för att dem flesta vänner fick så mycket.
Nå jag älskar mina päron än idag fastän dem inte hade så mycket kosing,
så man blev populär =P.
Jag har ett stort hjärta det är min drivkraft i livet!
Åh, jag älskar julen och den känsla som alltid infinner sig i själen.
Godnatt alla nära, kära och ni andra!!
Ta hand om varandra.
Förresten har ni hittat godiset till mig?? =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0