Hej. Hur får man tag i någon som har en hu...

Hej. Hur får man tag i någon som har en hund som skäller och som gör det hela dagen? Det händer inte ofta men när det väl händer så är det rejält. Alltså att grannhunden skäller. Den har skällt i princip från klockan 10-21. Det jobbiga är att det inte går att få tag i nummer till dem som bor där, jag vet inte ens vem det är. Det har bott en tjej där men hux flux har det flyttat in en hund som skäller ;). Alltså jag tycker så synd om hunden, för jag hade själv velat få info om våran hund beter sig sådär. Nå jag får leka detektiv, det ska väl inte vara så svårt? Godnatt nu kan jag sova gott när det är tyst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0