Jag har hittat dem =D

Jag hade ett par skor för ganska precis hundra år sen =P
Det var ett par vita kängor av märket merrell.
Jag var riktigt nöjda med dem varma, bra pris, fina, SKÖNA.
Igår när jag satte mig å sökte liknande så hittade dem,
alltså mina nästa (enda) vinterskor.
För att vara exakt så heter dem Whiteout 8 av MERRELL


Var idag i alla butiker som säljer SKOR här i stan.
Butik 1 -Har inte merrell check
Butik 2 -tyvärr slut check
Butik 3 -Jo vi har men i storlek 40 check
Butik 4 -Jo nog har vi men inte i storlek 38-39 check.

Ringer syster och hör om hon kan kika i södern.
Hon sprang väl igenom 3 butiker check
men dem verkar mest ha sommarskor där typ :S

Kikar på nätet på alla sidor man kan komma över check
Det finns inte denna sko i storlek 39 hur jag än söker.
Har jag missat på vilka andra sätt man kan få tag i en sko.
Jo men visst händer sånt här...hela tiden...alltid.
Jag får, som jag sagt tidigare skylla mig själv när jag är en sån segfis.

Andra skor som jag kika på denna nedan men den var finare i grå sula
check fanns inte check :(


Denna kika jag på i smyg men det var så fint pris också.
Jo inte var Merrell heller så billig men om man slår ut det på hundra år
sen sist jag hade ett par vinterskor så är det värt det
åsså jobbar jag nu oxå =P.

Nå jag håller er uppdaterade på vad somn händer å fötter HA ha ha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0