Jag vill ha godis

Jag har handlat liiite julmat å massa GODIS.
GODIS är gott =D
Men jag är ute efter en godis som vi säkert åt som små eller nått
ja det är som med skorna ganska precis hundra år sen =P
Det var en blandning med olika hårda.
En brun (?) skruv/spiral form, en avlång "kudde", olika hårda med chokald i.
Nästan som mariannegodis.
Så vart får jag tag i det godiset???
Hittar man dem kanske som lösviktsgodis.
Äsch det går ju med andra men nu när jag ändå är på nostalgitripp
så kanske man ska checka av hela jul-listan =P.
Ha det så bra alla fina! Rock 'n' roll
Ni kan ju hänga en påse godis utanför min dörr om ni hittar.
På tal om det fick jag en julklapp av dem jag jobbat för på bygget,
dem hade satt den utanför dörren + min lönespec.
Visst får jag bara skryta lite (just med ekonomin händer det inte ofta)
har denna månad fått in kosing från 4 olika lönekontor!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0