Julbordet var inge bra :(

Alltså här har man gått å väntat å längtat att få äta gott.
Vi var på Harrys på Dundret i Gällivare med sambons firma.
Det var riktigt dåligt :(.
Allt var nu inte dåligt men det mesta som man vill ska vara sådär perfekt på ett julbord
var allt annat än gott.
Äggen var som att tugga på gummi skithårda, kalkon å renstek var torra/hårda i kanten,
brödet var hårt (mjukbröd ;)), köttbullarna var stora som jättestora å riktigt hårda/sega,
rödbetsallad å övrig sallad var inte sådär saftigt å gott. Jansson likna å smaka mest pyttipanna.
Det mesta var laktosfritt så kanske en av anledningarna till att det är sämre mat
eller kan man inte göra god mat ändå???
Nä usch och fy...ge mig ett ordentligt julbord NUUUU.
Var som inte på lika "party-humör" som dem yngre så det blev en mera lugn afton =D
Snabbt in i bussen och färd hem. Det gick fort om inte annat att åka hem.
Jag sov skönt på bussen.
Idag har jag legat hela dagen för att jag antagligen inte tål alkohol (drack hela 2 st men tål man inte så tål man inte eller vadå) men det kändes som migränattack. USCH!
Det är som tack för det, om saker å ting händer så är det just mig det händer :(

Nu ska jag mysa lite med sambon
Puss i ljumsken på er =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0