16687!

16687 slutade stegen på igår :).
Jag var ute i minus iskallt igår men det är inte så farligt, bara väldigt kallt om kinderna men man dör ju inte av det ;)
Idag var jag på en promenad för att sen fortsätta träna lite mer.
Klockan är efter 12 och stegen står på 10137 :).
Om jag inte går ner på att ha börjat röra mig mer så måste jag styra om och göra annat! Eller är det nu man ska öka stegen och lägga ribban högre?! Hinner inte göra annat än att träna. Men hade varit skönt att bara få göra det, camp-röra-på-dig-hela-dagen, kan ju ha det som min arbetsgivare ;)!
Sötnöt ska och leka av sig efter dagis, (som att hon inte har lekt nog där) vi ska hälsa på en vän och hennes barn. Kul att komma iväg lite och träffa folk, igår hade vi besök av min kära kusin och hennes "gubbe" alltid lika trevligt med besök.
Jag ska göra något så trevligt som att betala räkningar nu. Månadens spysjuka fy vad tråkigt det är att se pengar komma in (än dock inte så mkt) för att sen försvinna :(.

Ha en underbar dag! Ta hand om varandra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0