Hej!

Idag fick jag reda på att jag inte fick jobbet som jag var på intervju för.
Jag gick in för det, målade upp en bild hur det kunde vara, när det gäller schemat så dubbelkollade jag hur jag skulle jobba dem veckor tösen ska till sin pappa etc.
Men tyvärr så gick det till någon annan.
Sanningen kort och gott: pga av min familjesituation så var dem så osäkra. När jag har barn och ska föra lämna etc dem ville ha någon som kan jobba, eller viga sitt liv åt jobbet!!
Men så sjukt att dem ens målar upp en sån bild. "Precis som att har du inga barn eller har du inget liv så passar det här jobbet dig som handen i handsken".
Usch och fy. Ja jag kan ju inte göra så mkt än att önska all lycka till den som fick jobbet. För det är tydligen så man ska göra...önska andra lycka och kärlek och allt positivt så når man dit själv.
Jag får väl passa på att önska all lycka till dem som beslutar sig för saker och ting utan att ha det svart på vitt om det verkligen är så.
Nu står jag på ruta 0,0,000 och jag vet inte vad jag ska göra härnäst. Har en hel lista att göra men energin har sökt sig så långt bort från mig som det går.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0