KappAhl...fick jag inte...

Tack för visat intresse, men tjänsten har gått till någon annan.
/Kapp Ahl


Undra vem som börjar jobba som säljare på KappAhl när nu inte jag fick tjänsten :-o?!

Jag var hos af igår det gick väl bra men känns alltid drygt att gå dit...men vad kan jag göra det är ju min plikt ;).
Nä hade varit skönt att slippa alla instanser vad heter a-kassor, förmedling försäkringskassor och allt vad dem heter. Nu kan jag det där.
Jag vet att a-kassan inte alls är snabba med deras handläggartider, dem har en tid på 30 dagar om inte mer och jag menar varför bryta den trenden ;).
Jag vet att försäkringskassan ska ha in svart på vitt när man gör vad och om man gör vad och vad man inte gör ;)
och jag vet att om arbetsförmedlingen hade haft mindre sökande per person så hade dem kunnat göra underverk ;). Men vad hade hänt då med deras jobb tro?

Jag tänkte om jag ska plugga till drottning ;), i en bok jag läst så dem som hade högst uppsatt mål vad dem ville kom iaf en bit på vägen så jag kanske blir prinsessa då ;)!

Ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0