Sol!

Pigan ska städa och vad vore städandet utan musik!
Sorry grannar om ni störs men bara att komma förbi på en kaffe och lyssna "live" :-o!!
Man blir så glad av musik, ja fast det är dansbandsmusik så sjunger jag med ;)
Hittade några `braiga´ skivor...




Pigan var ute och reste igår :).

Hon hade trevligt med goa vänner från dagis, hon hitta rätt på en gång prinsess klänning och rosa glitter lypsyl ;).


Solen...solen..solen vad glad jag blir att se dig, kanske inte när du visar hur smutsiga fönster vi har men allt har sin baksida.

Då jag skickar och söker på alla tjänster som finns, ja kanske inte läkartjänsterna men nästan så måste man komma ihåg vad man har sökt på när man får till svar att man inte fått tjänsterna.
Inte lätt när det är svårt :P!!


Tack för det intresse du visat genom att söka den utsatta tjänsten.

Vi har nu gått igenom alla ansökninga. Många kvalificerade sökande har
visat sitt intresse och vi har valt att gå vidare med några av dem. Du
är inte en av dessa...osv

Bra då vet jag :)!

Ha det bra, ta hand om varandra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0