6 januari 2010

Har insett att jag kanske ska köpa en ny agenda.
Varje gång det dyker upp att jag har något möte (som jag så ofta har ;)) eller att jag ska göra ngt speciellt så blir jag påmind att jag inte köpt en ny ännu :).
Men snart :)
Jag har varit och tränat idag, bara en snabb sväng men jag hoppas att det ger något.
Vi promenixade lite igår det var skönt!
Och såhär fint är det idag:



Bild: Privat
Lite lagom suddigt då man zoomar med mobilen men det funkar.

Har börjat vara på "fejjan" lite...men tror inte att jag har kommit in i det hela.
Vad man får ut av det och så?!
Jo, man kan få reda på att någon som slutat snusa och har börjat igen efter 5år ;), man kan få reda på om någon har transparent bh eller ingen alls :o, man kan mata sina kor!!
Jag ger det en chans, men det är väl personligt vad var och en får ut av det.
En del har 264 vänner andra har 975 typ, riktigt nice om man kan hålla kontakten med alla sina 264 vänner och verkligen ta reda på vad folk gör nuförtiden ;).
Jag försöker begränsa mig till släkten men jag vet ännu inte vad alla pysslar med, förutom vart dem bor och att dem pluggar tex, men inte hur dem mår osv. Jag har en vän som jag haft sen hundra år sen då jag skaffade användaren som jag ännu inte har "puffat" på...

Ha en bra dag! Kram på er alla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0