Beach 2010!

Tänkte börja redan nu att planera och träna, fixa och greja inför den otroligt varma, långa härliga badsäsong som vi har här. Och som snart är aktuell ;).
Nämen vi tränade inte som vi skulle iförrgår, men det gör inteting. Bara att gå vidare och planera för nästa pass :).


Det var faktiskt strumpan som hittade filmen effektiv förbränning som jag helt glömt bort att jag har :).
-Mamma kan vi göra det här, hon tycker det är kul när man får hoppa, vifta med armar etc
Ja ja det ger ett gott skratt när man inser hur kass koordination man har.
Så jag körde ett pass på 35 min, pigan var less efter tio och sa att hon skulle titta något annat, men hon fick gott vänta, nu när mamma minsann satt igång och gympa ;). 

Lägger upp lite bilder som jag tog på nyårsafton :), kanske inte sådär jättebra bilder men jag är lite nöjd.
Ha en bra dag!
Kram!





Bilder: Privat




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0