Måndag 18 januari



Pigan har tränat idag! :)
Efter det var jag och mor med mormor till läkaren.
Läkaren = skitdålig = min personliga åsikt! Det var bara hennes stress, dåliga bemötande etc som gjorde att man ville banka i henne lite vänlighet ;). Orkar inte ödsla mer energi åt henne därav punkt slut.
I övrigt har jag varit skitdålig (!) har varken gjort det ena eller det andra som jag borde ha gjort.
Men det finns väl fler dagar här i livet.
Det är verkligen måndag idag och ska fortsätta med att göra INGENTING!

En av två filmer som vi hyrde via tv:n (bredband):





Låt dig inte luras av att berättelsen kretsar sig kring hunden Marley, för egentligen handlar Marley & jag om hans husse, John (Owen Wilson). Vi får följa honom sedan han och hans fru (Jennifer Aniston) skaffar hund tillsammans, där valet föll på en labrador retriever. Samtidigt som han växer upp och blir lite mer livfull än vad de hade väntat så får John chansen att frångå sin vanliga uppgift på tidningen, nämligen skriva kolumner istället för meningslösa nyheter om folks födelsedagar.

Detta är inte något John vill, men lyckas hitta inspiration hos sin hund, vilket leder till höga popularitetssiffror och till slut ett fast jobb inom detta. Där hemma håller de på att bilda familj för fullt, och det är inte helt lätt för John att lyckas kombinera detta med sin speciella hund Marley, som inte direkt är enkel att sköta.

Ha en fortsatt trevlig kväll!!

 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0