Åh, sommar!







Åh...vad jag längtar efter sommar!
Visst låter det rimligt att längta efter den 24 juli?!
Är det inte då det ska vara sommar?
Igår morse hela 3 grader...jiippiii...not.
Helt sjukt, det stod väl i tidningen också att vi här uppe
inte haft mer än en dag över 20 grader i juni eller nått...jiippiii...not.
Var det för att vi hade en sån otroligt fin vår som slår tillbaka att sommaren är sämre?
Sämre...att det inte alls har kommit :(.
Men jag menar våren är våren inte byter man väl att den var fin mot att inte ha en fin sommar?!
För man kan väl få allt här i livet ;).
För fast man jobbar kan man väl få riktigt sköna dagar? Man blir ju som på lite bättre humör och så.
Annars då? Vi är hemma för en gångs skull...men det är så mkt man vill göra.
Rensa kartonger, göra iordning saker och ting, pyssla, framkalla miljoner bilder, baka, laga mat, städa (eller det hoppar vi över ;)), etc etc men det blir väl mest att man bara chillar.
Fast det gör väl inget det heller.
Världen blir väl inte (större)bättre för att jag fixar och donar här hemma...
...lev livet liksom jag är med på resan, bara att köpa en biljett ;) ♥

Ha en underbar dag alla goa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0