Halloj!

Alltså ska man orka göra något annat än sova när man kommer hem från jobbet ;P.
Bara tisdag idag men igår var jag helt slut i kroppen, likaså idag.
Jag vikarierar för en som storstädar hela dagarna.
Om jag är otränad eller om det är skit jobbigt att verkligen STORSTÄDA varje dag,
vet inte men jag ger det några dagar så återkommer jag.
Kan säga att jag har lagt mig på soffan efter jag slutat och somnat sen fortsatt att sova i sängen.
Nog orkade jag med att gör andra saker än bara gå och lägga mig tidigare veckor.
Snart är dessa veckor slut och jag står utan jobb :(.
Hörde med chefen idag men hon vet inget än hur det ser ut.
Men hallå det är väl bara att göra en tjänst, ;).
-Du får härmed fast tjänst, heltid med start från nu och på en gång. Tack!
Jag får la ge mig in i svängen att söka jobb och fundera på vad jag ska bli...

Nu ska jag duscha sen dricka lite te.
Puss och kram alla goa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0