=)


Pigan vill ha sommar!!!
Fan vad jag längtar till varmare dagar. Fast jag ska ju jobba hela sommaren så värmen kan komma lagom på fredag och hålla i sig hela helgen. Jo det kan vara varmt annars oxå men speciellt när jag är ledig ;P.
Jag är inte så klagande som en del (ganska många) när det låter såhär:
åh fan det snöar, shit får vi aldrig sommar hit, gah vill inte bo här det är så kallt, tråkigt alla andra har sommar men inte här osv osv.
Visst att jag kanske har yttrat mig över det men finns som inget man kan göra åt det och sommaren kommer när den kommer. Men att jag längtar är en helt annan sak ;p...
Har hursomhelst varit till tandläkaren idag...gick ganska bra.
Början till hål på många ställen (jag hade räknat med att jag har hundra hål typ),
och sen är det en tand som är något skumt med ?? Har en tid till hösten men om det blir besvär så får jag la höra av mig.

Over and out
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0