Find the feeling for the festival ;)

Tja!

Hoj vad alla runt omkring en verkar vara på G för den kommande
festivalen i stan.
Överallt är alla helt uppspelta en kommer ena dagen med hårförlängning
en annan med en ny snygg färg i håret en tredje lackar naglar och
funderar upplägget...
Sorry men jag är skitledsen då jag varken känner bu eller bä.
Jag har inte kommit in i jey det är festival-känslan.
Vart hittar man den? Hur blir man lika wow som alla andra är?
Har jag dålig erfarenhet av det månne?
Har som varit tvungen att jobba dem två senaste festivaler,
senast jag var är för 3 år sen (?) och då städad, nykter och en piga att komma hem till.
-05 minns jag var en underbar festival med fint väder och skitkul...men det var ju hundra år sen
mycket har hänt.
Jag får spåna vidare efter den rätta känslan...jag är skitglad för andra som är på G det är inte frågan om det
men jag själv vill ju också hitta rätt.

Puss & Kram! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0