Gokväll! Jag är så trött och ledbruten...

Gokväll! Jag är så trött och ledbruten :(. Nå fredag imorgon sen helg. Funderar om man ska vara med på bröllopet på lördag eller inte. Kanske ska klä upp sig, skåla och fira tillsammans. . .eller så inte. Oj vad det har handlat om bröllopet i flera veckor i alla tidningar och på alla kanaler. Jag ska städa i helg, känns inte lockande när man annars städar hela dagarna men ett måste. I övrigt går det bra på jobbet. Har kommit på att hela halva stan jobbar på lassa. Annat som jag kommit fram till är att jag ska bli läkare då kan man bara gå förbi allt och alla. Helt sjukt att städerska har så låg status. . .men jag jobbar på den biten. Ska snart sova. Ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0