Ska nosa på "liten" och sen sova. Älskar...

Ska nosa på "liten" och sen sova. Älskar min tösabit över allt annat. Om det hade gått så hade jag gärna delat med känslan som jag känner när jag får vara med henne. Tänk er lyckorus utan gränser! Tänk er glädje utan gränser, kärlek utan krav. . .visst känner ni vad jag känner ;). Jag hade kunnat skriva en bok. En bok om me, myself and I. Jo det hade blivit intressant kan jag lova. Allt som hänt som format mig till den jag är. Allt bra och dåligt som händer en i livet. Alla har vi varit där, men att sen göra det bästa av det ändå. Pigan har blivit djup ;). Hade jag kunnat sjunga och spela bra så förutom boken hade jag kunnat skriva ett helt album. Någon frivillig ;)?! Musik betyder otroligt mycket. För någon dag sen såg min tös mig när jag lyssna musik och fällde en tår. -mamma du får aldrig mer lyssna på den låten. . . Lillgumman då. Godnatt alla goa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0