Bullmamma!

Hallååååå ellerrrr!!! :)
Har upptäckt att jag inte är en bullmamma. Jo jag har varit det när jag bodde söderut, då minsann bakade jag bullar och bröd om vartannat.
För det var ju så långt för mor och svärmor att komma med bullar! Så nu har jag skippat det helt fast det rimmar dåligt för jag får ingen leverans iaf av andra mammor ;). Jo visst har jag fått men inte i den utsträckning som det borde vara för att min sambo ska vara 100% nöjd med att det bakas och lagas etc.
Klart att jag kan skylla på han...jag vill ju absolut inte ha sånt :-O.
Jag bakar bullar idag iaf!
Det räcker väl för några år framåt (som det var har varit) som jag sist just bakade vanliga kanelbullar.
I julas bakade jag självklart gottigheter men bullar är väl alltid bullar ;).

Har varit och tränat med kusinvitamin i gymmet idag, skitkul med sällskap när man tränar. Det går så mycket enklare. Fastän det inte är tipp topp maskiner men vad gör det man får ju motion.
Vi fundera bara på om det går att skaffa en medicinboll att träna med,
beach 2010 here we come!!   


Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0