Grannar som låter!

Hej!
Jag har kommit fram till att jag ska förstora mina läppar :).
Coolt det kommer att bli superbra, är jätte taggad verkligen...INTE!
Det var för några dagar sen som jag nämnde att jag har ingen överläpp eller den syns inte då jag ler, så då tänkte jag att jag kanske tycker mer om mig själv om jag ändrar om lite.
NÅ nä, roligt partytrick om inte annat = att försöka le samtidigt som du drar upp läppen ;).
Jag duger väl som jag är?!


Såhär ser en del ut ;)...

Under några dagar är det någon granne som levt om som bara den. Inget ont om det men man kan väl välja sina tider/tillfällen som man borrar, sågar etc.
Några dagar har det låtit sent på kvällen och tadaa att man har vaknat av att dem har börjat leva om.
Vi har oxå repat, gjort om, gjort rätt men inte f-n efter 22, vi höll oss till kring 19 för vi tänkte på våra grannar.
Tänk positivt, positivt dem får det säkert fint när dem är klar ;).

Har tränat med kusin idag. Det lät så roligt då vi prata om att väga oss etc.
Jag nämnde att idag stod vågen på ----, och undra vad jag ska se till att vågen står på nästa söndag.
Då frågar hon:
-Va, kan du bestämma det?! :)
Alltså jag fundera på det efteråt det lät ju lite knasigt...-idag väger jag så och nästa söndag så ska vågen stå på!! Snacka om målbild!
Nämen det jag mest tänkte på var att om jag följer vissa recept och motionerar ett visst antal steg så utlovar dem -1kg/v, alltså om jag drar i ordentligt på det så borde jag kunna styra det till kanske -1,5. Det var bara så jag tänkte men jag tror jag gör rätt i att skippa vågen för ngr veckor och bara lever mig in i att jag har börjat ett nytt liv ;). Men att jag lånar det gamla livet uner helgerna :P.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0