Hemlighet!!

Vissa av dessa affirmationer kanske låter lite väl "för mycket",
men om man känner precis allt som står för varje dag =
perfekt grattis passa på att njut av livet :).
Sen har vi det här med jantelagen som kommer in du ska inte tro att du är något, du ska inte tro att du är bättre...and so on.
Fast jag tror på att följa dessa affirmationer, och jag tror på att om alla tycker så om sig själva och även lika gott om andra så är vi ju alla där. Alla har samma sinnestillstånd och ingen behöver/bör blanda in någon (f)jantelag.
Jag kanske läser för mycket konstiga böcker och "självkänsla knep"...men det är vad jag står för vem jag är hur jag tar mig framåt och om jag kan dela med mig av något som gör att just du också följer med på den resan finns det väl inget att klaga på ;)...

Boktips:


Bild: Lånad

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0