Jag lever...


Bild: Privat
Jag är tacksam för att jag finns i detta livet.
Jag är tacksam för de egenskaper och förmågor som jag
har fått och för att ha fötts till den jag är.
Jag är tacksam för den familj jag har och de vänner som jag
träffat genom livet.
Jag är tacksam för alla som kommit i min väg och därmed lärt
mig någonting fint.

Jag är tacksam för att jag fått möjlighet att utveckla min alldeles
speciella potential i livet.
Jag är tacksam för alla de erfarenheter jag har gjort och fortfarande
gör varje dag.
Jag är tacksam för min förmåga att njuta av livet och den skönhet
som finns här.
Jag är tacksam för att jag kan skratta och glädjas med min omvärld.

Jag är tacksam för mina drömmar som ger mig lust, och för den kärlek
jag känner till mig själv, mina nära och kära och i stunder av total
tacksamhet även till alltet, universum.

Jag är också tacksam för den känsla av mening jag upplever
och den vägledning jag får som leder mig vidare dag för dag
mot nya spännande upplevelser.

TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0