Jag lever!


Jag är gravid!
NN gjorde ett positivt graviditetstest
och väntar nu en grön gummianka!
Prova du med: gör ett graviditetstest.

Ja, ni det finns alla möjliga tester, spel och inbjudningar till allt möjligt på fejjan.
Ibland blir man heltokig ibland kan man inte låta bli att göra alla tester ;).
Annars idag förutom att konstatera att fb är knasigt, så har jag lagat mat, mat och mera mat.


Ser inte jättegott ut men kryddor som ingefära, chili etc
gör att det smakar riktigt bra :)

Vi ska iväg och handla så ska jag fortätta laga mat och fylla frysen.
Det jobbiga med att äta "sånt här" är att övriga familjemedlemmar inte äter bönor, groddar linser och allt vad det heter. Så det gäller att planera dubbelt...och det underlättar inte när man frågar vad dem vill äta när man får till svar att dem inte vet.
Det blir nog bra :).

Ha det bra!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0