Tisdag idag :)!

Åh, hörde nyligt på radio att man ska gå upp på ett berg för att gå ner i vikt!?
Bara gå upp inte träna eller göra något speciellt och det leder till att man äter mindre därmed går man ner i vikt.
Att höga höjder gör att något slags hormon hjälper till att man inte blir lika hungring.
Undra hur länge jag måste sitta på det berget då ;)!
Eller om jag skaffar en väldigt hög stege hit hem och klättrar upp på den och blir sittande där...då är jag ju också på högre höjder ;)! Ja allt forskar dem i.

Ska snart hämta pigan.
Tänkte ta henne i kälken och hunden runt midjan så går vi ut och går...får se om jag fullföljer mina planer men soffan här hemma lockar betydligt mer.
Igår nöjd med stegen 14593...jag kan nämna lite vad jag gjorde igår.
Bakade bullar, fick inte plats i frysen gick ner till mor och far hyrde in bullarna där gick tillbaka hem. Det resulterade i ett x antal av alla dem stegen :)!

Nä nu måste jag söka fram midjebältet för att komma ett steg närmare min planering.

Ha det bra! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0