=)!

Kan säga att ibland är det lite småroligt med våran söta fyrbenta här hemma.
Att jag har dåliga nerver och blir "rädd" för minsta lilla det går inte att komma ifrån men bäst är ändå när hunden skrämmer mig ;-O!
Jag står som bäst och diskar. Innan jag tog mig till köket gick jag genom hallen och hunden sover gott vid dörren. Det är bilden som jag har just då.
Så ni måste förstå att jag hoppar till då han lite senare ruskar sig bakom mig.
Shit vad skraj man kan bli, då han gör så ;).
Har som ingen bild att ta till men föreställ er en 35 kg björn som tar i från tassarna, "rusk, rusk" hela vägen ut i svansen...nästan med ett avslutande skutt med bakbenen. Alltså det låter ju som tio tjädrar som dansar eller nått.
Och han som nyligt låg så sött i hallen och sov.
Jag bara väntar på den dagen då alla "spöken" här hemma (finns så många ;-O), bara råkar säga Buu.


Bild: Privat

Jag fick nyligt blommor :)!
Av min käraste. Jag nämnde under veckan, att fredag är fredag och så ;)!
Så underbart att han kom ihåg att fredag är fredag idag för jag hade helt glömt bort det. Blev som lite fundersam då han kommer med blommor. Jaha vad har du gjort ;), och så påminner han mig om det jag skulle överraska han med som jag helt hade glömt bort. Vadå upptagen med sig själv, sorry!
Jag får väl sätta igång att laga värsta middagen, fast det är han som har pengarna så det skiter sig ändå.
Jag kan göra fredagens städning, det är väl romantik på hög nivå :P!!

Ha en underbar dag! P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0