Åt två bullar =)!

Måste bara dokumentera hur bra jag är :).
Jag gick ut och promenerade efter att jag bakat bullar, råkade äta 2st.
Det var ju bra iofs (att bara gå just för bullarnas skull) men att jag inte åt pizza till middag som övriga familjemedlemmar, var ännu bättre. Jag var inte sur eller arg (för det brukar jag bli) utan bara f-n vad skönt nu går jag ut och går.
Stegen står på 11046, och jag ska snart äta laxsoppa =).

Startar på "spår" 1 och ungefär när jag är vid empes så rullar the miner. Lagom till uppförsbacken från konsum mot hjampis så är up-tempo stuket shading the sun, perfekt för då spinner jag på lite mer. Sen blir det plant och spelar som ingen roll. Eller egentligen är det väl inte den bästa "tränings" musiken att lyssna på grabbarna grus (WCB) men ganska skön bakgrundsmusik till mitt tänkande ;). 
När man behöver extra krafter (sisådär vid bilisten-korsningen) så kommer något så lugnt som far away...en visslande "bybo" ;)...
Ska prova lyssna något annat också men det är ju ett kvitto på att jag håller samma tempo, skyller jag på ;).
Fast nästa steg är väl att ha riktmärken exakt när låtarna börjar och kanske tävlar lite så jag hinner till en annan punkt för varje gång...nä så jobbigt ska jag inte ha det på mina promenader ;).
Och väl hemma på moster gretas gata 97, våning 12 så pustar jag ut =)!

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0