Det blev som det blev...


Bastandet var skitbra, mysigt och sådär tjejigt roligt.
Middagen var det lite missar i då vi inte fick allt vi skulle
men det löser sig sen.
Festandet fortsatte bra för dem andra, jag kände huvudvärken komma
smygande. Om någon frågar hur jag är/var så kan jag hoppa upp och sätta
mig på att alla nämner jag och min förbenade huvudvärk.
Förvånar mig inte om jag har cancer i huvudet eller så...
Men jag kom aldrig riktigt igång, försökte göra drinkar och känna gemenskapen
men ju hårdare värk desto mer off blev jag :(.
JÄVLA SKIT! Är riktigt arg jag som var så laddad för det här.
Jag som ville ut med tjejerna och bara umgås dansa och ha roligt så blir det bara
pannkaka med det hela.
Alla andra tjejer var så på gasen och hade sååå trevligt...morr!
För att vara sådär positiv som jag alltid ska vara, så var det kul så länge det vara,
men för min del vara det inte alls länge.
Usch jag skriver mer en annan gång men besviken är jag.
Hoppas dem andra känner att kvällen vart hela lyckad...är glad för deras skull.

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0