Tjejparty med rockabilly touch ;)!





Börjar lördagen med bastu ca 14.00. Därefter tar vi oss till NN då middagen anländer till ca 17.45 som vi caterar från City Krogen, maten kostar från 99kr beroende på maträtt och per person.

Under kvällen aktiverar vi oss med diverse aktiviteter och dricker kanske lite annat än saft ;D Hur vi tar oss från NN är ej bestämt, men slutstation är Arran dansit där dem denna kväll har rockabilly afton (160kr/P).
Egen klädsel och dryck medtages samt ett happy face, för vi ska ha roligt!
Kolla på citykrogen.com för att se cateringmenyn, maila mig om vilken maträtt du vill ha senast onsdag 12 maj, så att jag kan beställa i tid.

:)

Imorgon sker detta, ska bli sååå nice! Vet bara inte vad jag ska ha för kläder/skor
jag velar hit och dit och fram och tillbaka upp och ner men det brukar lösa sig :).
Nu ska jag chilla lite, har jobbat idag.

Tänkte att du Mike kan komma och umgås med sambon min
och så träffas vi ute ;).

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0