Bruno. . .vi har hämtat hem en liten bruno...

dsc07242 (MMS)

Bruno. . .vi har hämtat hem en liten bruno :-D. Han är så enkel bara ligger å sover. Ha ha skämtåsido, det är sötis hund som går på batteri. Nämen annars då? Det sa bara poff så blev det söndag. Vi har inte gjort mer än nödvändigt. Städat lite halvhjärtat, dvs tagit fram dammsugaren men inte mer än så ;). Jag har kollat i mitt pysselskåp å insett att jag kan leka panduro hobby har sjukt mkt grejs. Kul kul! Jag försökte göra en grej igår men det sket sig, jag ska pröva med en annan sak återkommer om jag lyckas :-o. Nu är vi å firar våra farsor ha ha jag blir chockad den dag min sambo säger pappa till sin pappa. Mamma å pappa eller morsan å farsan. . .har du tänkt på vad just du säger?? Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0